
I 1998 introducerede Ferrari en opdateret version af 456 GT, nemlig 456M GT og GTA. Denne “Modificata” havde et opdateret interiør, små ændringer på karosseriet. 456M GT var i produktion indtil 2003, lige under 3300 456 GT’er og 456M GT’er blev bygget inden de måtte lade pladsen til 612 Scaglietti i 2004. Ændringerne på karosseriet var for at forbedre aerodynamik og køling. Interiøret fik nye sæder og et nyt Becker stereo anlæg.
| Type | Serie produktion, 2+2 coupé |
| Motor | 65° V12, langsliggende foran |
| Ventiler | DOHC 4 ventiler/cylinder |
| Benzin tilførsel | Bosch Motronic M5.2 elektronisk indsprøjtning |
| Volumen | 5473,91 cm³ |
| Boring | 88 mm |
| Slaglængde | 75 mm |
| Kompression | 10,6:1 |
| Effekt | 325 kw / 442 hk ved 6250 o/min |
| Moment | 550 nm ved 4500 o/min |
| Karosseri/Chassis | Aluminium karosseri på stål rør chassis |
| Affjedring for | Uafhængige wishbones, spiralfjedre over støddæmpere, krængnings stabilisator |
| Affjedring bag | Selv nivellerende uafhængige wishbones, spiralfjedre over støddæmpere, krængnings stabilisator |
| Fordæk | 255/45 ZR 17 |
| Bagdæk | 285/40 ZR 17 |
| Bremser for | Ventilerede skiver & ABS |
| Bremser bag | Ventilerede skiver & ABS |
| Styring | Tandstang |
| Vægt | 1690 kg |
| Akselafstand | 2600 mm |
| Sporvidde for | 1585 mm |
| Sporvidde bag | 1606 mm |
| Længde | 4763 mm |
| Bredde | 1920 mm |
| Højde | 1300 mm |
| Gearkasse | 6-trins manuel |
| Tank | 110 liter |
| Top hastighed | over 300 km/t |
| 0 – 100 km/t | 5,2 sekunder |









