
En Mondial-T blev fremstillet eksklusivt af Ferrari til PPG Industries, som en pace car til PPG Indy Car World Series. Den blev bygget efter et design fra I.DE.A Institutet, til et beløb på omkring $1 million, den debuterede ved 1989 Champion Spark Plugs 300 på Laguna Seca. Bilen brugte et Mondial-T chassis 76390 som base, mens karosseriet var kraftigt modificeret.
| Type | Custom produktion, 2+2 coupé |
| Produktion | 1 |
| Motor | 90° V8, langsliggende center |
| Ventiler | DOHC 4 ventiler/cylinder |
| Benzin tilførsel | Bosch Motronic M2.5 elektronisk indsprøjtning |
| Volumen | 3404,70 cm³ |
| Boring | 85 mm |
| Slaglængde | 75 mm |
| Kompression | 10,4:1 |
| Effekt | 221 kw / 300 hk ved 7200 o/min |
| Moment | 324 nm ved 4200 o/min |
| Karosseri/Chassis | Stål karosseri på stål rør chassis |
| Affjedring for | Uafhængige wishbones, spiralfjedre over gasstøddæmpere, krængnings stabilisator |
| Affjedring bag | Uafhængige wishbones, spiralfjedre over gasstøddæmpere, krængnings stabilisator |
| Bremser for | Ventilerede skiver |
| Bremser bag | Ventilerede skiver |
| Styring | Tandstang |
| Fordæk | 205/55 ZR 16 |
| Bagdæk | 225/55 ZR 16 |
| Vægt | 1426 kg |
| Akselafstand | 2650 mm |
| Sporvidde for | 1522 mm |
| Sporvidde bag | 1560 mm |
| Længde | 4535 mm |
| Bredde | 1810 mm |
| Højde | 1235 mm |
| Gearkasse | 5-trins manuel |
| Tank | 86 liter |
| Top hastighed | 255 km/t |
| 0 – 100 km/t | 6,3 sekunder |