
I 1968 opdaterede Ferrari 330 GTC med en 4,4-liter motor og omdøbte modellen til 365 GTC. Den større motor gav bilen bedre moment længere nede og 20 ekstra hestekræfter. Kun 168 af denne midlertidige 365 GTC blev bygget indtil 365 GTB/4 Daytona debuterede.
| Type | Serie produktion, 2-sædet coupé |
| Produktion | 168 |
| Motor | Type 209 60º V12, langsliggende foran |
| Ventiler | SOHC 2 ventiler/cylinder |
| Benzin tilførsel | 3 Weber 40 DFI/5 karburatorer |
| Volumen | 4390,35 cm³ |
| Boring | 81 mm |
| Slaglængde | 71 mm |
| Kompression | 8,8:1 |
| Effekt | 235 kw / 320 hk ved 6600 o/min |
| Moment | 325 nm ved 2500 o/min |
| Karosseri/Chassis | Stål karosseri på stål rør chassis |
| Affjedring for | Uafhængige wishbones, spiralfjedre over støddæmpere, krængnings stabilisator |
| Affjedring bag | Uafhængige wishbones, spiralfjedre over støddæmpere, krængnings stabilisator |
| Bremser for | Skiver |
| Bremser bag | Skiver |
| Styring | Snegl/snekke |
| Fordæk | 205 x 14 |
| Bagdæk | 205 x 14 |
| Vægt | 1350 kg |
| Akselafstand | 2400 mm |
| Sporvidde for | 1401 mm |
| Sporvidde bag | 1417 mm |
| Længde | 4470 mm |
| Bredde | 1670 mm |
| Højde | 1300 mm |
| Gearkasse | 5-trins manuel |
| Tank | 90 liter |
| Top hastighed | 250 km/t |









