
Ferraris Cabriolet 275 GTS erstattede 250 Series II Cabriolet i 1964 ved Paris Motor Show. Bilen havde fået et nyt karosseri fra Pininfarina og den samme 3,3-liter motor som 275 GTB ‘Berlinetta.’ Kun 200 eksemplarer af GTS blev bygget i en to årig produktion. Langt de fleste blev solgt til det Californiske marked.
| Type | Serie produktion, to-sædet spider |
| Produktion | 200 |
| Motor | Tipo 213 60° V12, langsliggende foran |
| Ventiler | SOHC 2 ventiler/cylinder |
| Benzin tilførsel | 3 Weber 40 DCZ/6 eller 40 DFI/1 karburatorer |
| Volumen | 3285,72 cm³ |
| Boring | 77 mm |
| Slaglængde | 58,8 mm |
| Kompression | 9,2:1 |
| Effekt | 191 kw / 260 hk ved 7000 o/min |
| Moment | 274 nm ved 5000 o/min |
| Karosseri/Chassis | Stål karosseri på Tipo 563 stål rør chassis |
| Fordæk | 195 eller 205 x 14 |
| Bagdæk | 195 eller 205 x 14 |
| Bremser for | Skiver |
| Bremser bag | Skiver |
| Styring | Snegl/snekke |
| Affjedring for | Uafhængige wishbones, spiralfjedre over støddæmpere, krængnings stabilisator |
| Affjedring bag | Uafhængige wishbones, spiralfjedre over støddæmpere, krængnings stabilisator |
| Vægt | 1120 kg |
| Akselafstand | 2400 mm |
| Sporvidde for | 1377 mm |
| Sporvidde bag | 1393 mm |
| Længde | 4350 mm |
| Bredde | 1675 mm |
| Højde | 1250 mm |
| Gearkasse | 5-trins manuel |
| Tank | 84 liter |
| Top hastighed | 242 km/t |








