
Mondial T var endnu et udviklings trin og det sidste, for denne Ferrari: en bil med center-motor og plads til fire. Bogstavet ‘T’ i navnet, kommer fra deres Formel 1 312 T racer, der lige havde vundet Formel 1 verdens mesterskabet, og havde dette specielle layout mellem motor og gearkasse, langsliggende motor og tværliggende gearkasse, så de dannede et T.
| Type | Serie produktion, 2+2 spider |
| Motor | 90° V8, langsliggende center |
| Ventiler | DOHC 4 ventiler/cylinder |
| Benzin tilførsel | Bosch Motronic M2.5 elektronisk indsprøjtning |
| Volumen | 3404,70 cm³ |
| Boring | 85 mm |
| Slaglængde | 75 mm |
| Kompression | 10,4:1 |
| Effekt | 221 kw / 300 hk ved 7200 o/min |
| Moment | 324 nm ved 4200 o/min |
| Karosseri/Chassis | Stål karosseri på stål rør chassis |
| Affjedring for | Uafhængige wishbones, spiralfjedre over gasstøddæmpere, krængnings stabilisator |
| Affjedring bag | Uafhængige wishbones, spiralfjedre over gasstøddæmpere, krængnings stabilisator |
| Bremser for | Ventilerede skiver |
| Bremser bag | Ventilerede skiver |
| Styring | Tandstang |
| Fordæk | 205/55 ZR 16 |
| Bagdæk | 225/55 ZR 16 |
| Vægt | 1468 kg |
| Akselafstand | 2650 mm |
| Sporvidde for | 1522 mm |
| Sporvidde bag | 1560 mm |
| Længde | 4535 mm |
| Bredde | 1810 mm |
| Højde | 1235 mm |
| Gearkasse | 5-trins manuel |
| Tank | 86 liter |
| Top hastighed | 255 km/t |
| 0 – 100 km/t | 6,3 sekunder |








